No i auto w poniedziałek idzie na glebę w końcu :szeroki_usmiech
Pytanie o Śruby
Zwiń
X
-
ok no ale po to sa 2 rodzaje śrub aby stosować je do odpowiednich kół (stal, alum) mialem stalowe w pasku do felg aluminiowych no i po paokrotnym przykreceniu i odkreceniu niestety trzymanie felg nie bylo takie dobre (koła przesuwały się (był luz w otworach ) mam nadzieje ze nie namieszalem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Salvatore|>---- stożek
|)---- kula
Ori Skoda- te same śruby do Alu i Stal. Czasem zdarza się, że producenci alusków robią pod konkretny model samochodu- np. Rhonal i wtedy też będą pasowac ori śruby. Reszta- stożek.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
TO ja może przy okazji zapytam o takową rzecz.
W kwietniu jak wymieniałem opony to genialny gumolep tak obrobił mi śruby zabezpieczające w 2 kołach że ich nie można odkręcić, wczoraj pojechałem na zmianę opon a tu zaong k*** i 2h straciłem w kolejce u gumolepa. Na całe szczęście nie złapałem kapciocha gdzieś w europie :/.
A moje pytanie wymienić na takowe zabezpieczenia dalej czy na zwykłe. ori oczywiście :?:
sorry może za ot ale nie chce zakładać niepotrzebnie tematu na taki błahy problem
pozdr
seba
Komentarz
-
-
Narzekacie. Mialem nie jedno takie zabezpieczenie i akurat te fabryczne sa dobrze przemyslane. Jak ktos jest syfiarz to wiadomo ze je ukreci, ale jak przed wsadzeniem go do sruby, srube oczysci sie srubokretem z blota, to nie ma prawa sie obkrecic.
To jest dokladnie tak samo, jak ktos mi mowi ze mu sie torxy obkrecaja, ale jak zobaczylem jak sie do tego zabiera, a do odkrecenia trzeba uzyc duzo Nm to nie ma sily zeby nie uszkodzil sie klucz albo sruba.
Oryginalne zabezpieczenie mozna dokupic po sztuce, ale jak juz trzeba kupic dwie nowe sztuki, to lepiej u naszego kolegi z forum wziasc caly komplet i zmienic wszystko :diabelski_usmiech
piotrek_os, Widze ze czekasz, az auto zostanie kiedys na ceglach :twisted: Kazde zabezpieczenie chociaz troche utrudnia zycie złodziejom.
Komentarz
-
-
Maicroft, a Ci co akrurat się zajmuja odkrecaniem....myslisz, ze nie maja odpowiednich "gwiazdeczek" do odkrecenia. Mam znajomego wulkanizatora i kiedys bardzo sie dziwił bo mieli faktycznie problem z odkreceniem jakiegos zabezpieczenia przy mercedesie....., a za tydzien autko stało na pniaczkach. jak znajde w necie to wkleje link, bo gazetka lokalna o tym pisała
[ Dodano: Czw 22 Paź, 09 08:56 ]
Moim zdaniem śruby zabezpieczajce powinny byc dokrecane ręcznie, a nie peumatem, bo się taka nakładka wyrobi....i pźniej tylko problem
Komentarz
-
Komentarz